کسب درآمد از طریق شغل های مسافرتی به شما این امکان رو میده که در کنار انجام کارهایی که دوست دارید ، بتونید کسب درآمد هم داشته باشید اونم در حالی که به یک مکان محدود نمیشوید.

خیلی ها هستند که تمام روز در تمام سال کار میکنند و وقت کافی برای سفر رفتن و تفریح کردن ندارن ، با این وجود شغل های زیادی هستند که میتونید در سفر انجام بدید و درآمد خوبی هم ازشون داشته باشید.

به عنوان اولین پست وبلاگ جدیدم ، میخوام 14 تا از بهترین شغل های مسافرتی رو بهتون معرفی کنم.

 

روش های پول در آوردن در سفر

 

 

 

1- تبدیل به یک وبلاگ نویس مسافرتی شوید.

وبلاگ نویسی درباره ی سفر یک کار رویایی و هیجان انگیز هست. تصور کنید با نوشتن و به اشتراک گذاشتن مطالبی درباره ی سفر خودتون ، درآمد کسب کنید.

با این وجود یک مشکل اساسی وجود دارد. اونم اینه که اینترنت پر شده از صدها و هزاران وبلاگ مسافرتی و صدها و هزاران نفر که درباره ی ماجراهای سفر خود صحبت میکنند. به همین دلیل شما باید کاری کنید که متفاوت تر از اون ها دیده بشید.

برای شروع کار میتونید وبلاگ ها و سایت ها و سفرنامه های بقیه رو بخونید تا با سبک های نوشتاری که یک وبلاگ نویس به اون ها نیاز داره آشنا بشید و ازشون ایده بگیرید. آیا قصد دارید در مورد بودجه سفر بنویسید؟ مسافرتی لوکس؟ آیا با بچه ها سفر می کنید؟ پس به نوشتن پست های وبلاگ عمیق و کاربردی در مورد موضوع بپردازید.

اکثر وبلاگ نویسان به راحتی تسلیم می شوند. اما سازگاری ، ایجاد بک لینک و ایجاد ارتباط با وبلاگ نویسان مشهور که در زمینه ی مسافرت وبلاگ نویسی میکنند، تبلیغ گسترده مطالب و... به شما در ایجاد مخاطبان برای وبلاگ تون کمک میکنه.

پس از ترافیک مناسب ، می توانید با وارد کردن لینک های وابسته در محتوای خود ، فروش محصولات دیجیتال یا کار مستقیم با آژانس های مسافرتی ، درآمد کسب کنید. ابتدا برای ساختن مخاطب سخت تلاش کنید.

 

2- طراحی سایت و طراحی گرافیک

طراحی سایت و برنامه نویسی و طراحی گرافیک همیشه جزو گزینه های عالی برای کسب درآمد به حساب میاد. از اون جایی که برنامه نویسی و طراحی رو هرجایی ، حتی در سفر ، هم میشه انجامش داد ، تصمیم گرفتم این گزینه رو هم در بین گزینه ها بیارم.

تمام اون چیزهایی که شما بهش نیاز دارید ، مهارت های کدنویسی (برای مثال php ، html و css) ، یه لپ تاپ و البته کمی ذوق و شوق هست.

برای یادگیری برنامه نویسی بهتون پیشنهاد میکنم از فیلم های آموزشی موجود در اینترنت استفاده کنید ، چند تا از سایت هایی که میتونید آموزش های آنلاین برنامه نویسی رو ازشون تهیه کنید رو اینجا میذارم :

1- لرن فایلز

2- دانشجویار

3- فرانش

 

3- راهنمای سفر شوید

اگر دانش گسترده ای در مورد مناطق مختلف گردشگری در سراسر جهان دارید ، با تبدیل شدن به یک راهنمای تور مسافرتی ، آن را استفاده کنید.

این میتونه یک فرصت عالی برای شما باشه ، میتونید به هرجای دنیا سفر کنید ، درحالی که دانش خودتون رو با افراد باحال به اشتراک میگذارید و به خاطر اینکار هزینه دریافت میکنید.

میتونید به صورت رسمی راهنمای تورهای مسافرتی بشید که برای اینکار باید دوره هایی رو بگذرونید و بعد از اون کارت و مجوز راهنمای گردشگری میگیرید.

در غیر این صورت میتونید با ساخت وبلاگ یا پیج و کانال ، برای خودتون مخاطب جذب کنید.

 

4- عکاسی!

اگر عاشق عکاسی هست و یه دوربین خوب دارید ، وقت رو تلف نکنید.

شما با عکاسی از مناظر و دیدنی های سفر میتونید کسب درآمد داشته باشید. عکس هاتون رو میتونید در سایت های عکاسی بفروشید و یا اینکه با یک مجله یا وبلاگ و وب سایت های گردشگری همکاری کنید و عکس هاتون رو به اون ها بفروشید.